מהי רמת התמיכה המובטחת בשרתים יעודיים .


בהשכרת שרת ייעודי מדיאנאס קלאוד פתרונות עסקיים תזכה לתמיכה טלפונית 24 שעות ביממה במוקד התמיכה בעסקים שלנו במספר הטלפון 079-5599455.
כמו כן, תוכל לשלוח קריאת תמיכה בכל עת ואחד מנציגינו ישמח ליצור עימך קשר ולסייע.

שים לב, עקב מורכבות הנושא, תמיכה טכנית בשרתים יעודיים תהיה מוגבלת לבדיקת החומרה והתחייבות לתקינות החומרה, ריבוט (ריסט) בחשמל קר 24 שעות ביממה ופירמוט במידת הצורך. אין דיאנאס קלאוד אחראית במקרים של תקלה ברמת מערכת ההפעלה, וירוס או כל דבר דומה. עימך הסליחה!

  • 0 Users Found This Useful
這篇文章有幫助嗎?

相關文章

איך ניתן להיכנס לממשק הניהול של השרת הוירטואלי .

ממשק הניהול של שרת הVPS לינק הכניסה לממשק https://www.dnscloud.co.il/clientarea.php יראה כך...

אני לא מצליח להתחבר לשרת שלי מרחוק - מה עושים .

הדבר יכול לקרות משתי סיבות עיקריות:1. השרת נמצא במצב כבוי, יש להיכנס לממשק הניהול של השרת ולהפעיל...

האם אוכל לשדרג את החשבון שלי בעתיד .

כמובן. בדי.אן.אס קלאוד אנו מאמינים בגדילה יחד עם הלקוח ונאמנות לאורך כל הדרך! תוכל לשדרג את...

האם אתם מאפשרים גישת SSH לחשבון איחסון אתר .

לא. אנו לא מאפשרים גישת SSH/Telnetלחשבון שלך לאיחסון האתר השיתופי מתוך סיבות אבטחה. אנו דואגים...

האם אתם מאפשרים לקבל כסף בחזרה אחרי ההזמנה .

כן. ניתן לקבל החזר כספי עבור אחסון אתר שיתופי וחשבונות ריסיילר של אחסונים עד 14 יום מעת קבלת...