כיצד לבצע מעבר

  • דיאנאס קלאוד מספקת מגוון רחב של שירותי אינטרנט , רישום שמות מתחם דומיינים ,
  • אחסון אתרים על גבי שרתים חזקים, לינוקס וגם ווינדוס , שרתי VPS ווירטואלים בענן
  • מבוססי מערכת הפעלה לינוקס ווינדוס , שרתים יעודיים מבוססי מערכת הפעלה לינוקס
  • ווינדוס , מפתחות הצפנה SSL ועוד מגוון רחב של שירותים מתקדמים.
התרשמתם מאיתנו כעת הינכם מעוניינים לנסוע נסיעת מבחן באחד משירותי האינטרנט מבית דיאנאס קלאוד.
אנו בחברת האחסון דיאנאס קלאוד נעזור לכם בשלב המעבר על מנת להבטיח כי המעבר יהיה חלק וללא תקלות.

מעבר דומיין וכיצד ניתן לקשר דומיין לתשתית האחסון של דיאנאס קלאוד

תשתית האינטרנט מבוססת על שרתי ניהול כתובות אינטרנט המכונים בלועזית שרתי DNS.

על מנת לאחסן אתר אינטרנט באחד משרתי דיאנאס קלאוד יש צורך להעביר את כתובת האינטרנט הקיימת שברשותכם תחת ניהול שרתי ה DNS של דיאנאס קלאוד. (אם אין לכם כתובת אינטרנט אנו מזמינים אתכם לבצע תהליך הזמנת כתובת אינטרנט חדשה מחברת האחסון דיאנאס קלאוד כבר עכשיו ובשלוש צעדים פשוטים).

על מנת לבצע את התהליך יש לבצע שינוי בכתובות שרתי DNS.

על מנת לבדוק מהם כתובות שרתי ה DNS הנוכחים שבהם משתמשת כתובת האינטרנט שברשותכם כל שיש לבצע הוא להקליד את כתובת הדומיין שבבעלותכם בתיבה שלהלן ולאחר מכן ללחוץ על כפתור בצע בדיקה.

מעבר שרת אחסון

מאחסנים אתר אינטרנט בשרת בחול או בשרת בישראל ומעוניינים להתחיל לחסוך כסף כבר מהיום. אנו בחברת האחסון דיאנאס קלאוד נדאג לעזור לכם בתהליך העברת הקבצים והעברת מסדי הנתונים.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטכנית על מנת לסייע לכם במעבר חלק ומהיר לשרת האחסון החדש שרכשתם. העברת האתר יבוצע בשיתוף מלא עימכם ונבדוק יחדיו את תפקודיות האתר עוד לפני ביצוע הפנית הדומיין לשרת החדש ובכך נמנע חוסר זמינות כלשהי בעת תהליך המעבר לשרת החדש.

מעבר שרת ענן

משכירים שרת VPS ומעוניינים לדעת כיצד להעביר את השרת לשרתי ה VPS של דיאנאס קלאוד ? מחלקת התמיכה הטכנית מבית דיאנאס קלאוד תסייע לכם בעברת הקבצים ותספק לך מענה טכני בעת ביצוע התהליך. אנו בחברת האחסון דיאנאס קלאוד נמצאים כאן בשבילכם ולמענכם על מנת להבטיח כי המערכות שברשותכם ימשיכו לפעול ללא השהיה.

שאלות ותשובות ?

שתשובה: לא ניתן לאחסן מספר אתרים שונים תחת חבילת אחסון אחת מכיוון שחבילת אחסון לינוקס תחת השרת השיתופי מיועדת לאחסון אתר בודד בלבד.
תשובה: חבילת האחסון תחת השרת השיתופי תסופק ללקוח מייד לאחר סיום תהליך ההזמנה ואישור התשלום.
תשובה: אנו מתירים ללקוחותינו לאחסן אתרים פורנוגראפיים ו/או תוכן שבמפורש מוגדר כתוכן לאנשים בוגרים אך זאת בכפוף לחוקי מדינת ישראל וחוקים בין לאומיים.
תשובה: אנו מספקים תעבורה חודשית ללא הגבלה בניגוד למתחרים מאחר שתשתית האינטרנט אשר בבעלותנו מאפשר לנו לספק תעבורת נתונים רחבה ומהירה. חשוב כי בעת רכישת אחסון אתר אינטרנט לבדוק כי חברת האחסון מספקת מענה בזמן תקלה ויכולת התאוששות מהירה בקרות תקלה טכנית. ייתרה מזאת חשוב לבדוק כי חברת האחסון מתחייבת לזמינות גבוהה.
מספר "החברות" שמציעים חבילות אחסון רבות מאוד. אך לא כל חברה בעלת הניסיון ובעלת הידע לספק אחסון מהימן , מהיר , ובעל זמינות של 99.9%. ייתרה מזו לא כל חברת אחסון בעלת התשתיות המתאימות לספק אחסון בנפח גדול ובו זמנית לספק מהירות זמן תגובה. חשוב לבדוק את החברות המתחרות בהיבטים הבאים : תשתיות תקשורת , הגנות מפני נפילות חשמל ושמירה על איכות חשמל גבוהה. השרתים עצמם בעלי מהירות גבוהה וזמן עיבוד ותגובה מהיר. יש לזכור כי מערכות כאלו מצריכות תחזוקה שוטפת ומעל לכל מערכות גיבוי נתונים ותקשורת. מאפיינים אלו לא כל חברת אחסון יכולה לספק. בזמן האחרון אף צצו להם חברות אחסון המנוהלות על ידי ילדים חסרי ניסיון בתחום. נשאלה השאלה , האם היית מפקיד את עסקך בידי ילדים ? בימינו אתר האינטרנט הינו כרטיס הביקור של החברה , חוסר זמינות של אחד ממערכות האחסון יכול להשפיע במיידי על עסקך ולכן יש לבדוק היטב לפני בחירת חברת האחסון. ייתרה מזו מיקום הגיאוגרפי של השרתים עצמם בעל חשיבות גבוהה ואנו בחברת דיאנאס קלאוד בחרנו לאחסן את שרתינו בחוות השרתים האיכותית והטובה בישראל חוות השרתים של 012 פרטנר - בזק בינלאומי - ונטוויז'ן בישראל.
תשובה: דיאנאס קלאוד קיימות 10 חבילות אחסון לאתר אינטרנט בודד (חבילות אחסון שאינם למטרות רסיילר). דיאנאס קלאוד משווקת מגוון רחב של חבילות אחסון אשר נתפרו במיוחד עבור מגוון רחב של אתרי אינטרנט בעלי נפח אחסון קטן או גדול , . דיאנאס קלאוד אינה מוכרת חבילות אחסון מותאמות אישית מכיוון אנו משווקים 10 חבילות אחסון אשר ניתן מבניהם לבחור את המתאימה ביותר לצרכי הלקוח.
WhatsApp Icon דברו אתנו

דברו איתנו בוואטסאפ

בנושאי הזמנות ומכירות אנחנו זמינים בוואטסאפ. בימים א'-ה' בין השעות 9:00 בבוקר עד 18:00 אחר הצהריים. בימי שישי/שבת וחגים: מענה מבוסס [ מרכז תמיכה באתר ] . טלפון: 079-5599455